fredag, september 02, 2011

Fredag 2 September

Jag bestämde mig faktiskt för att jag ville köpa jackan som jag visade i det tidigare inlägget, men när jag väl var på Gina tricot och fick se den i verklighet så tyckte jag inte att den var värd 599 kronor.  Den var tunnare än vad jag trodde och den hade ingen dragkedja eller knappar ända ner. Det var bara dem 3 synliga dekor knapparna som fanns, vilket gjorde att det blev små glipor där kylan kan tränga sig in. Därför bestämde jag mig för att jag inte ville köpa den. Jag fick istället syn på en jätte fin blus för 199 kronor som jag köpte istället. Jag kom alltså hem med någonting, men inte riktigt det jag hade tänkt mig!

Den fina blusen som fick följa med mig hem!

Den sitter jätte fint på och jag passar verkligen i blåa färger, speciellt mörkblått. 
Det är väll just därför blå är min favorit färg!


Nu ska jag fortsätta att arbeta med mitt projektarbete. Fick lite ledigt från skolan, eller vi har rättare sagt projektarbete hela dagen och den första lektionen som egentligen ska vara obligatorisk fick vi ledigt från. Därför bestämde min grupp att vi skulle arbeta hemmifrån!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar