onsdag, maj 02, 2012

2 Maj

Gud vilken underbar dag det har varit, hoppas verkligen att våren är här för att stanna denna gång!!
Stannade hemma idag för att vila upp mig samt för att passa på att plugga ikapp Uppdraget. Har sackat efter som bara den och det är faktiskt för ovanlighetens skull som uppsatsen blir gjord i sista minuten. Eller?!

Vid 15 tiden så kunde jag inte sitta inne längre, jag ville bara ut i solen. Så jag bestämde mig för att ta en liten promenad i vårt fina naturområde. Järvafältet ligger ett stenkast i från mig och där finns det jätte fina promenadstigar genom skogen. Bestämde mig för att ta en annan väg än den jag brukar så jag började gå mot Översjön (som jag fått veta i efterhand ligger på gränsen mellan Järfälla och Sollentuna).

Efter att jag hade gått i cirka 30 minuter så bestämde jag mig för att ladda ner en träningsapp på mobilen. Jag laddade ner den så att jag skulle kunna ha koll på sträcka och allt det där. Jag tycker att appen är super bra, den heter Endomondo och är gratis.






     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar