torsdag, januari 05, 2012

GRATTIS PAPPA ♥

I sommar är det 9 år sedan du gick bort & idag skulle du ha fyllt 53 år. Jag hoppas att du har det bra där uppe och att jag någon dag får träffa dig igen. Du var världens underbaraste pappa och jag saknar dig något oerhört mycket.

På nyår vid 12-slaget så såg vi jätte många rislampor som släpptes upp istället för att smälla raketer. Då föreslog jag att vi alla skulle skaffa sådana och träffas på pappas födelsedag och skicka upp några rislampor. Danijels tjej Johanna hade ett paket hemma så  hon tog med dom hit. Vi satte och i bilen och åkte hem till min syster där vi ställde oss på en äng precis utanför hennes lägenhet. Det blåste rejält och dom var väldigt svår-tända. Men efter mycket om och men så fick vi tillslut upp några.

JAG ÄLSKAR DIG PAPPA ♥





        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar