tisdag, januari 03, 2012

NYÅRSAFTON 2011-2012

Hej allesammans! Hur är läget? :) Med mig är det bara bra.
Tänkte berätta lite hur nyårsafton såg ut för mig.
Jag vaknade upp hemma hos min älskling, sedan tog vi det lugnt och låg och mös, och åt frukost och spelade The sims 3 - Pets på PS3. Efter det så tog vi bilen hem till mig där större delen av familjen redan var där. Hoppade in i duschen och fixade mig sen fick jag ta på mig mitt allra finaste leende och gå ner och umgås med min hel tokiga familj. Dom är (oftast) helt underbara :D. Sen åt vi en god middag som bestod av kött, potatisgratäng och sallad. Mumma vad gott det var!
Efter det att vi hade firat tolvslaget med familjen så åkte vi hem till en av Josefs kompisar, Abbe på "efterfest". Vart mer av ett chillkrök med roliga lekar och mycket prat. Väldigt trevligt! Sen när klockan började närma sig 05:30 så drog vi oss hem till Josef. Fick inte riktigt en så lång sovmorgon som jag hade hoppats men what to do!? :) Ingen av oss orkade laga mat och eftersom att vi vaknade runt lunch så gick vi ner till en kinarestaurang och åt friterad kyckling med sötsursås.

Så såg det ut lite "sammanfattat" :)


Här har vi nyårsafton (hemma) i bilder. 
    20120101-125038.jpg
Bilden är snodd av min kära syster.
http://lifeofmlee.wordpress.com/

     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar