torsdag, augusti 25, 2011

Första dagen avklarad!

Då var första dagen i skolan avklarad, åkte in till skolan för några papper, lite information, busskort och ett skåp... Och yeah!! Men men, mitt schema är i alla fall bra och imorgon så börjar vi med projektarbete och det ska faktiskt bli roligt.

Igår så kom Ida Pingvin hit för att ha en myskväll med disney maraton, blev dock bara 3 disney filmer. Vi hade så himla mycket annat att göra och prata om. Sen så sov hon över här och så åkte vi tillsammans till skolan i morse.

Har vart ganska upptagen den här veckan, har träffat min syster nästan varje dag. Först i  söndags så åkte jag, mamma, min syster och min syster dotter på en marknad/loppis i märsta. I måndags åkte jag och mamma och handlade lite kläder och så, sen på vägen till jobbet så släppte hon av mig hos min syster. I tisdags så mötte jag upp min syster i sollentuna centrum och höll henne sällskap medan hon fick sina naglar fixade, efteråt så bjöd hon mig på sushi och igår så åkte jag, min mamma och min syster till ikea för att köpa en fotpall till en fotölj som mamma har köpt.

Nu ska jag titta på ännu en disney film, fast idag blir det att kolla med älsklingen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar