fredag, augusti 19, 2011

Fredag 19/8

Bara går hemma och väntar...
Det känns som att jag bara går runt och väntar på att skolan ska börja. Den börjar liksom inte förren på torsdag,  en hel vecka kvar! Jag skulle hinna göra massor med saker men jag går typ bara hem och gör ingenting. Idag har jag duschat och städat lite i mitt rum, thats it! Vill nästan att skolan ska börja, för då har man i alla fall något att göra hela tiden! Men men.

Men lite har jag att se fram emot...
Har lite att se fram emot nästa vecka, ska träffa min syster i början av veckan och sen på onsdag så ska Ida komma hit så ska vi ha disney maraton och sitta och titta på gamla klassiker, älsklingen och min bror ska troligtvis vara med då också. Dagen efter börjar vi skolan så hon ska sova över så åker vi tillsammans till skolan.



Från ingenstans så fick jag världens craving efter wok!? Ge mig...

Juste, jag kom precis på att jag köpte ett par lite slappare jeans igår för endast 49:-, helt UNDERBART!! Ska försöka att inte handla så mycket kläder nu när det börjar närma sig den tiden på året då alla i ens familj fyller år!! Älskar att köpa kläder, speciellt på rea, men måste ju ha lite pengar över att köpa presenter för!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar