tisdag, augusti 16, 2011

Long Time No Seen

Hej där! Det var ett bra tag sedan jag bloggade, men jag har tagit vara på dagarna och utnyttjat den sista tiden av sommarlovet. Det är ju inte så lång tid kvar av mitt sommarlov, även fast jag börjar senare än många andra skolor! Jag börjar nästa vecka på torsdag, och då börjar jag 3an, sista året på gymnasiet! Finally.. Sen har jag "bara" cirka 4-5 år kvar att plugga, men men! Just nu så ligger jag och tar det lugnt i soffan och myser med mig själv, ganska väl behövt måste jag säga! Även fast jag älskar att spendera tid med min fästman!
Jag ska försöka uppdatera bloggen oftare, nu när man kommer in i rutiner och så vidare.

Imorgon fyller min underbara vän Ida 18 år!! Och om två månader är det min tur! :D
Så imorgon blir det en tripp till sollentuna centrum innan vi åker vidare för att fira henne.

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar