fredag, augusti 26, 2011

It´s Friday

Jaha, vet inte om det riktigt känns som att jag förtjänar en helg så här fort efter endast två dagar i skolan och under dom båda dagarna så har jag bara haft en timmes lektion om dagen. Kan man ens kalla det för att ha gått två dagar i skolan!? Vet inte riktigt, men men helg är det i alla fall. Igår så hade vi ju bara information, men idag så stod det projektarbete på schemat. Min grupp på 4 tjejer kom faktisk igång ganska bra och redan efter första lektionen så är vi ganska säkra på vad vi vill göra, så nästa lektion är det ju bara å sätta igång och ta reda på lite mer om hur det ska göras och så vidare. Är sjukt taggad, har projektarbete 3 dagar i veckan. Kommer att länga till måndagar, tisdagar och fredagar hela tiden från och med nu!! ☺

Idag så blir det fredagsmys med älsklingen. Vi kanske laddar ner en film eller så om det nu inte går någon bra på tv. Imorgon så ska vi och min tvillingbror på 18års fest i västerhaninge, kommer bli as nice!! Och sedan på söndag ska vi vara barnvakt. Blir en hel helg med min älskling! ♥♥

Nu ska jag fortsätta att ta det lite lugnt i soffan
(känner egentligen att jag har gjort det tillräckligt under sommaren, men men)


Denna video är väl passande nu när det äntligen är fredag!!

    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar