fredag, december 23, 2011

1 dag kvar till Julafton

Fick jullov i förrgår, gud så skönt! Åkte hem till Josef direkt efter avslutningen och sov där. Min plattång har börjat glappa och som av en gåva från skyn så satt jag och skummade igenom några reklamblad. Då såg jag att ICA Maxi hade ett julerbjudande på en OBH Nordica plattång. Erbjudandet gällde endast den 21. Så då passade jag och Josef på att ta en uppfriskande promenad dit. Plattången kostade 149kr Istället för 349, så jag sparade 200kr. Me like!

Idag vaknade jag klockan 10 och gick upp och åt frukost och som tur var så började precis A Christmas Carol, så jag kollade klart på den innan jag hjälpte mamma att slå in dom sista julklapparna, hängde tvätten och damsög mitt rum! Snart ska jag gå ner och göra julgodis och sen hämta in vår julgran som för tillfället befinner sig i garaget :)

Efter det ska jag möta upp Josef och sen åka hem till honom och äta innan vi beger oss hit för att hjälpas åt att  pynta granen. Vi ska även ha en liten julafton eftersom att vi inte kommer fira tillsammans. Så idag ska han få min julklapp som jag har lagt ner väldigt mycket tid på! Hoppas han blir glad :D


Min önskelista:

Pengar till tatuering och studenten osv.



Stövlar

 


One three hill boxarna 



     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar