onsdag, december 28, 2011

Sådär ja, inte långt kvar!

Idag var jag och hämtade ut min studentmössa, jag passade även på att byta ett par jeans som jag köpte på rean för någon dag sedan, det var nämligen  hål i dom. Hittade ett par men det var inte rea på dom och dom kostade bara 199:- så det var inte så farligt. Jag köpte ett par likadana  jeans förut så jag tog samma storlek som dom andra men jag tyckte inte att dom satt så bra, så nu kanske jag måste åka tillbaka dit imorgon. Känns som att jag bara åker fram och tillbaka hela tiden, varför kan det inte bli rätt från första början!! Åhhh, så irriterande... Aja, ska fortsätta titta på film med mamma. Imorgon kommer några släktingar upp från Malmö. Milian ska döpas på fredag och dom hade några ärenden här så dom blir kvar här fram till den 2:a.

Nu ska jag gå men ha en fortsatt trevlig kväll. Hej då :)


Min studentmössa

     
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar