tisdag, december 27, 2011

Julklappar! :D

I ett tidiagre inlägg så visade jag upp nyårs klänningar som jag ville ha. Den fick jag av min älskling i julklapp, men efter att jag hade prövat den några gånger så kände jag mig inte bekväm i den och den satt inte riktigt så som jag ville så vi skickade tillbaks den. Istället så ska jag få pengarna och spara dom till en tatuering. Förut så skrev jag en önskelista där jag önskade mig ett par stövlar och jag fick dom av min snälla syster. Sen fick jag pengar och så vidare. Min jul har hittills varit helt underbar och snart är det nyår. Får se vad man hitar på och då har jag förhoppningsvis blivit frisk! :)

Hade tänkt visa vad jag fick med min hem från mellandagsrean men min kamera fungerar inte och det verkar inte finnas några bilder på internet! Men men..

Nu ska jag fortsätta krya på mig. Hoppas ni andra har lyckats undgå att bli sjuka! :)

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar