tisdag, december 06, 2011

6 December

Usch, just nu så hatar jag mitt liv lite smått. Idag fick jag åka till tandregleringen, på min lediga dag. Sen ska jag jobba i 3 ytterligare dagar innan jag får ledigt igen. Väl hos tandregleringen så fick jag reda på att det var dags att klistra dit tandställningen i överkäken. Har tidigare haft tandställning i underkäken i lite mer än ett halvår. Jätte roligt! Jag kan inte bita normalt, jag biter mig själv i kinden hela tiden, det gör ont i mina tänder och jag ser ut som en l2-årig liten flicka som gillar hästspel och dyrkar Justin bieber. INTE roligt kan jag  tala om! Jag vet att slutresultatet kommer vara mödan värd, men det känns inte riktigt så just nu!...


Vill att det ska vara över, bara få vakna upp imorgon med jättefina, raka tänder! 

   
     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar