tisdag, december 27, 2011

USCH, FY & BLÄ!!

Just nu ligger jag i soffan och mår inte så värst bra, mår i och för sig bättre än igår så jag kanske inte ska klaga.

Igår så gick jag, min älskling, min bror och min mamma upp tidigt för att åka till Kista galleria och titta runt lite på mellandagsrean! Jag hade den smarta tanken att det troligtvis inte skulle vara så mycket folk där precis vid öppningen och jag hade faktiskt rätt. Det var människor där men inte alls så mycket, inte i början i alla fall.
Jag gick runt själv ett tag, det gjorde mamma också innan vi möttes upp inne på Gina tricot. Min bror och kille gick  med varandra. Från Gina tricot fick med mig två par jeans och en klänning som jag hade tänkt ha på mig på nyår. Från Kappahl fick jag med mig ett halsband och på New Yorker köpte jag en kill t-shirt i storlek xxl som jag ska använda som "nattlinne".

Efter det så åkte jag och Josef till Webbhallen i Solna och köpte ett spel till hans PS3. Sedan vidare till Sollentuna centrum och skicka tillbaka en klänning som hjärtat hade köpt till mig i julklapp. Ska få pengarna och spara dom till en tatuering istället. Vi passade på att smita förbi Ica för jag hade sett i deras automater att det fanns mobil smycken men hela barba pappa familjen. Jag ville ju så klart ha barba pappa eller någon av killarna, men det fick jag inte så Josef gav mig en tia och den andra gången så fick jag barba lala igen. Den trejde gången så lyckades jag tillslut få barba pappa. 3 gången gillt! Såvi gav dom andra två till Josefs syster och mamma.

Efter det så åkte vi hem till Josef och det visade sig av olika skäl att Josefs morfar och mamma inte kunde gå på bio nere i centrum så vi fick biljetterna. Först så lagade vi nudlar och fick stressa i oss maten innan vi gick på bio. I början av filmen så började jag må jätte dåligt och min mage började krångla så vi gick därifrån och åkte hem till mig istället. Sedan dess har jag mått riktigt dåligt! Vaknade halv 6 imorse och kunde inte somna om så jag har legat i soffan hela dagen och har somnat till då och då. 

 

Nej usch.. Ville bara ha något att göra så jag kunde lika gärna passa på att blogga lite.
Hej då!

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar