torsdag, juli 07, 2011

Jäklar vilken varm dag

Herre gud vilken varm dag det har varit idag, den typiskt Svenska sommaren. I någon vecka regnar det och är dåligt väder och sedan blir det helt plötsligt jätte varm och soligt. How does it work!?.
Men men jag ska inte klaga för då kommer väl värmen att försvinna, som vanligt!

Jag kom precis hem efter en liten sväng in till stan för att träffa en kompis. Vi gjorde inte så speciellt mycket men det var trevligt i alla fall! Imorgon ska jag träffa min underbara stora syster, vi ska troligtvis gå en sväng i Sollentuna centrum och sen åka hem och hämta syster dottern på dagis. Vi får hoppas att det inte blir så "äckligt varmt" som det var idag, med äckligt så menar jag kvavt och svettigt.

Snart är det dags att börja med maten.
Sen blir det att mysa med världens mest underbara fästman,
vi kanske kan spela Little Big Planet 2, det var ett tag sen!


  
Jag, min syster dotter Thindra & min syster Emelie
Sommaren 2010 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar