lördag, juli 16, 2011

Torsdag 14/7

I torsdags åkte jag och min underbara fästman, min store bror Danijel och hans tjej kompis ner till Ullared! Vi skulle egentlige ha åkt vid sju men eftersom att jag hade uppdaterat min mobil så hade min alarmsignal ändrats till en låt som man inte ens hörde så vi kom iväg vid halv 8 istället. Vi var framme runt klockan 12:30.  Det tog mer eller mindre 5 timmar dit och det var definitivt inte värt att sitta i en bil i 5 timmar för att få gå runt på Ullared i 2. Kön är faktiskt otroligt lång precis som på tv, men det går jätte fort att komma in eftersom att kön rör på sig hela tiden så så farligt var det inte!




Vi fick tyvärr inte se Morgan eller Ola-Conny, men vi hade roligt trots det. Jag köpte en väska som jag länge letat efter och den var också billig, så jag är super nöjd. Jag köpte dessutom en tag som man sätter fast på resväskan där ens information står ifall man skulle tappa bort den (Lägger upp bilder snart). Dem andra köpte lite kläder och så! Jag tror att vi åkte därifrån runt 16:00 och på hemvägen så stannade vi och åt en väldigt sen lunch/middag. Jag är nöjd över våran lilla tripp, men jag tror inte att jag kommer att vara så sugen på att åka dit om jag inte behöver stor handla, som till exempel om man ska flytta. Då skulle jag kunna tänka mig att det är jätte smart att åka dit och fynda, men inte om man har lite pengar eller egentligen inte behöver handla något speciellt. Då håller jag mig hellre hemma!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar