lördag, juli 16, 2011

Tisdag 12/7

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, känns som att jag har haft ganska mycket för mig var ju som sagt på en roadtrip till Norrtälje i måndags och i tisdags så åkte jag in för att träffa Josefine "Umä" & Ida, men Josefine var tvungen att åka efter ett tag så vi stod  och pratade en stund utanför centralen. Efter att hon hade åkt så gick jag och Ida och satte oss på en mur precis vid  vattnet i gamla stan och bara satt och pratade skit. Det som vi pratade mest av allt om var våran utlands resa som vi ska göra senare i höst/vinter. Det kommer att bli min första resa utomlands (förutom Norge och Finland) så därför är jag super exalterad! Det finns dessutom en chans att jag fyller 18 under tiden som vi är på våran resa vilket skulle vara as grymt!!

Ida, Jag & Umä den 11 Juni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar