torsdag, oktober 27, 2011

Torsdag 27 Oktober

Nu ligger jag i soffan och myser lite för mig själv. Har precis lagat lite middag och ätit så nu är jag super mätt. Om ett tag kommer min underbara man hit, han måste i och för sig lägga sig väldigt tidigt så vi hinner inte umgås så himla länge. Imorgon har jag studiedag och på måndag är det lov, men man kan lika gärna säga att jag fick lov idag :)

Imorgon så fyller ju jag och min bror år. Då ska vi passa på att njuta av att vara lediga innan vi alla ska dra ut till NYPE för den första lagliga supen :D Så det blir väl en och en annan grogg till sminkningen imorgon så att man inte dricker upp all sin inkomst! haha

Nej nu ska jag fortsätta mysa lite för mig själv innan Josef kommer ♥ Hejdå alla


Stora tjejen
     
     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar