fredag, oktober 28, 2011

Kosmetisk tatuering?

Jag kollade runt lite på bloggar och hittade ett inlägg i Kissies blogg som jag blev väldigt nyfiken på. Det inlägget handlade nämligen om kosmetisk tatuering av ögonbrynen. För mig som inte tycker att jag får till mina ögonbryn när jag noppar dem skulle detta vara jätte bra, det dåliga är ju bara att det är så dyrt, det ligger på runt 4000 kr. Men å andra sidan kanske man kan göra det lite senare när man jobbar och har hunnit få ihop lite pengar. 

Så här ser det se ut:

Jag gillar dem i mitten. Jag har aldrig haft dem där "moderna" ögonbrynen som har en skarp bågen i mitten. Jag är ganska nyfiken över hur det skulle se ut på mig. Nackdelen är att mina ögonbryn inte växer ut så pass mycket så att jag kan ändra formen så jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. Någon som har tips?

    

1 kommentar:

  1. snyggt, var gjordes dessa?

    mvh
    kosmetisk tatuering
    www.beautycenter.se

    SvaraRadera