måndag, oktober 31, 2011

En slapp dag idag..

Hej alla, det var några dagar sedan jag bloggade. Det blir lätt så med höstlov och mörkare tider, allt annat för utom film mys och tända ljus glöms liksom bort. Visst är det lite så?

I fredags fyllde i alla fall jag och min bor 18 år, så då vart det en sväng ut på stan. Vi hade skrivit upp oss alla på Club NYPEs gästlista på hemsidan, medan min bror skrev upp sin kompis på deras facebook sida som vi skulle ut samma dag. Tror du inte att han kom in men inte vi? Aja, då vet vi det. Ska man skriva upp sig på NYPE så ska det göras på facebook,  helt klart!
Vi bestämde oss för att åka till gamla stan och kolla runt bland alla krogar. Då hamnade vi på en jätte liten bar som hette Kleins , jag tyckte att den var väldigt liten och tråkig så vi drog vidare för att leta upp en annan bar.  Det slutade med att vi hamnade på After, jag tycker faktiskt att det var väldigt bra där. .  Bra med bord, ett litet dansgolv och bra musik. Helt okej an man känner för att umgås mer än vad man vill dansa loss :) Vi gick när dem stängde, fick ta nattbussen och sen gå ifrån Norrviken station. Vi var hemma runt klockan 05.00 tror jag. Men det vare lätt värt!

I helgen har jag inte gjort så mycket, har mest tagit det lugnt och myst med min älskling. Idag åkte vi till banken och fixade digipass så att vi kan komma in på vår internetbank, förut fanns ju våra konton på mammas  men inte numera. Vi passade även på att fixa visakort så dem bör komma nu i veckan. Efter det så åkte vi förbi Sollentunas trafikskola och skrev in oss så inom en snar framtid börjas det plugga körkort på riktigt.

Nu sitter jag i soffan och tittar på när Josef spelar GTA, är kanske inte det mest givande och roligaste spelet men det håller honom road i alla fall. Snart ska vi börja laga mat och sedan blir det väl att titta på film. Ha det så bra! Hej då :D


En bild på mig och min älskling
från i fredags på After.

   
         
          

1 kommentar:

  1. Så underbar du är hjärtat :D <3
    Det var himlans gott potatismos måste jag säga, mmm (a) <3
    Jag älskar dig <3

    SvaraRadera