torsdag, oktober 06, 2011

Torsdag 6/10

Hej, vet inte om jag har så mycket att berätta förutom att jag blev utan någon dusch i morse!
Jag vaknade lite extra tidigt bara för att jag skulle hinna duscha, jag orkade inte göra det kvällen innan eftersom att jag var helt slut då. När jag är på väg in till toaletten så passerar jag mammas rum. Då ropar hon helt plötsligt att vi inte har något vatten. Vi ringer några grannar för att se om det bara har drabbas oss eller om det har drabbat andra också. Då visar det sig att en ledning på en gata intill hade en läcka så alla i området var utan vatten. Jaha tänker jag, då är det bara för mig att gå fettig och ofräsch till skolan och det var jag tvungen att göra också! Usch.. Men men

En positiv sak var att jag fick sluta tidigare så jag begav mig hem till min syster, var ett tag sedan jag träffade henne och hon ska ju föda när som så då får man liksom passa på! Mös lite med henne innan vi gick till dagis och hämtade syster dottern. Sedan blev det en tur till hemköp, massa bus och lek samt en hel del mysande! Me like :D

Så nu ligger jag i min säng och tittar på parlamentet, lite senare ska jag besöka John blund och drömmarnas värld. Hej då!


En bild på mig och Thindra när vi var på väg hem från hemköp


       
       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar