måndag, november 14, 2011

Helgen var super rolig!

I fredags så var det bestämt att vi först skulle satelliten och kolla på rap-battle och sen åka in till Hellströms på söder med Josefs kompisar. Det var egentligen tänkt att vi bara skulle ta någon öl och bara sitta och umgås. Men dem följde ju inte med mig ut på min födelsedag och då skulle vi ha gått till nype men vi kom inte in så vi åkte vidare till gamla stan. Då ville Josefs kompisar kompensera att dem inte följde med och att vi inte kom in på nype så vi runt 23:00 gick vidare till 360. Det var så himla roligt och vi drack inte mycket alls utan vi bara dansade skiten ur oss. Kan ju garantera att jag hade träningsvärk efter det! Haha. Det var super roligt i alla fall och ni gjorde min första gång på en klubb så jävla rolig! :D Jag har för mig att vi kom hem runt klockan 4-halv 5.

Sedan på lördagen så mötte vi upp Lovisa och hennes kille på plattan. Så gick vi först och fikade på drottningsgatan och sedan gick vi till SF Bio på Sergel och tittade på In time. Jag tycke att den var helt okej, inte jätte bra och inte dålig, men ändå värd att se. Det roligaste var efter bion då jag och Josef gick till centralen för att ta pendeltåget hem. När vi kommer fram runt klockan 22:50 så missar vi precis tåget så vi gick ner till Burger king för att värma oss lite. Då sitter han och jag och pratar så pass intensivt att vi glömmer bort tiden så vi får springa upp till perrongen. Tror du inte att dörrarna precis stängs och tåget åker när vi kommer upp!? JO självklart. Så det var ju bara för oss att gå ner och vänta igen. Om jag inte mins helt fel så var vi hemma runt halv 1. Helt otroligt alltså! Men men, hem kom vi i alla fall. Det blev ju inte så värst mycket sömn för oss eftersom att Josef hade lovat att skjutsa en av hans systrars kompis till Arlanda. Så det var bara för oss att gå upp halv 5. Efter det åkte vi hem till mig och sov mer eller mindre hela dagen, eller det kändes som det i alla fall. 


Den första bilden är från Hellströms och den andra är från 360.


Man kan se oss i det högra hörnet. Det är jag som står längst ut precis över loggan! 
Nu ska jag avsluta detta inlägg med att säga Hej då och god natt!! :)

       
  
            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar