fredag, november 18, 2011

Veckorna innan praktiken..

Veckorna innan praktiken är dem allra värsta, sen kort därefter kommer veckorna innan lov och avslutningar. Vad är det med lärare att pressa in alla inlämningar och prov dom sista veckorna innan man ska bort?! Nu är det i alla fall inte långt kvar till praktiken och då känns det ju inte så värst smart av mig att gå och bli sjuk! Hoppas bara att det inte håller i sig för länge eftersom att praktiken är bland dem viktigaste veckorna under terminen. Stannade hemma från skolan både igår och idag så att jag hinner vila upp mig lite och förhoppningsvis bli frisk tills på måndag!
       


Det är här jag kommer att göra min praktik, på Geriatrik avdelningen. 


Idag: Ta det lugnt och bli frisk!
Lördag: Klockan 10:00 ska jag på handledarkursen med mamma och min bror sedan kl. 19:00 är  det avslutning med laget.
Söndag: Ta det lugnt och bli frisk samt plugga.
Måndag: Klockan 13:00 är det information på praktiken.
Tisdag: Börjar praktiken klockan 07:00 och slutar 16:30.


Min kommande vecka kommer mer eller mindre se ut som Tisdagen eftersom att praktiken kommer att börja och sluta samma tider. ska försöka klämma in ett gympass nu i veckan också, känner att jag behöver det. Nu ska jag krypa ner i soffan under en filt och titta på Dinsey channel. Jag kan vara så himla barnslig ibland men tycker fortfarande att det finns roliga program där! :) haha. Hej då alla fina läsare!!

       

1 kommentar: