onsdag, november 23, 2011

Onsdag 23 November

Jag hatar att vara sjuk. Men nu är det som det är, jag kan inte göra så mycket åt saken. Är fortfarande sjuk från förra veckan. Nästa vecka ska en uppsats skickas in och eftersom att jag är hemma idag så hade jag tänkt passa på att börja skriva lite på den. Fick sova ut idag och det var väl behövt kan jag tala om.


Torsdag: Praktik från 07:00-15:30 (Troligtvis)
Fredag: Jobba från 23:30-05:30.
Lördag: Sova ut efter jobbet. Sedan kl. 15:00 åka till Stinsen och lyssna på Chris Medina!
Söndag: Bara det lugnt!
Måndag: Praktik 13:30-21:00.


Det känns som att jag har en hel del att göra dem kommande dagarna!
Ska bland annat jobba natt på fredag och sedan på Lördag ska Chris Medina uppträda på Sinsen. Han råkar faktiskt ha gjort en av min och Josefs favorit låt, en av våra låtar som vi har tillsammans! Jag tycker att låten är så himla rörande och historien bakom den är ju bara helt förkrossande. Låten är inte bara bra utan den har en betydelse och jag tycker att den för med sig väldigt fina budskap!


Chris Medina 


What Are Words


     Nu ska jag försöka skriva lite på min uppsats vilket inte är det lättaste när man sitter framför tv:n. Hej då och ha det så bra tills vidare!


         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar